La educación en tiempos del COVID-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?

We are facinganun precedented situation. The COVID-19 pandemic has come to challengeus. Everydaylife has beendis rupted: from the ways we bond, the way wemakeour general acquisitions, the social and family dynamic seven our interaction with in the educational system. Daily teachers and students...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Gazzo, María Fernanda
Formato: Artículo Artículo acceptedVersion
Lenguaje:Español
Español
Publicado: Universidad Nacional de Luján. Departamento de Ciencias Sociales 2020
Materias:
Acceso en línea:http://ri.unlu.edu.ar/xmlui/handle/rediunlu/750
Aporte de:
id I62-R168-rediunlu-750
record_format dspace
institution Universidad Nacional de Luján (UNLu)
institution_str I-62
repository_str R-168
collection REDIUNLu - Repositorio Digital Institucional de Acceso Abierto - Universidad Nacional de Luján (UNLu)
language Español
Español
topic COVID-19
Aulas virtuales
Tecnologías
Trayectorias académicas
Prácticas docentes y estudiantes
Virtual classrooms
Technologies
Academic careers
Teaching practices and students
spellingShingle COVID-19
Aulas virtuales
Tecnologías
Trayectorias académicas
Prácticas docentes y estudiantes
Virtual classrooms
Technologies
Academic careers
Teaching practices and students
Gazzo, María Fernanda
La educación en tiempos del COVID-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?
topic_facet COVID-19
Aulas virtuales
Tecnologías
Trayectorias académicas
Prácticas docentes y estudiantes
Virtual classrooms
Technologies
Academic careers
Teaching practices and students
description We are facinganun precedented situation. The COVID-19 pandemic has come to challengeus. Everydaylife has beendis rupted: from the ways we bond, the way wemakeour general acquisitions, the social and family dynamic seven our interaction with in the educational system. Daily teachers and students putall the ir creativity so that the classrooms, now virtual, remain alive. Undoubtedly, the 21st Century has madeus have the greatest challenge: teaching and learning in times of pandemic.
format Article
Artículo
Artículo
acceptedVersion
author Gazzo, María Fernanda
author_facet Gazzo, María Fernanda
author_sort Gazzo, María Fernanda
title La educación en tiempos del COVID-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?
title_short La educación en tiempos del COVID-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?
title_full La educación en tiempos del COVID-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?
title_fullStr La educación en tiempos del COVID-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?
title_full_unstemmed La educación en tiempos del COVID-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?
title_sort la educación en tiempos del covid-19: nuevas prácticas docentes, ¿nuevos estudiantes?
publisher Universidad Nacional de Luján. Departamento de Ciencias Sociales
publishDate 2020
url http://ri.unlu.edu.ar/xmlui/handle/rediunlu/750
work_keys_str_mv AT gazzomariafernanda laeducacionentiemposdelcovid19nuevaspracticasdocentesnuevosestudiantes
bdutipo_str Repositorios
_version_ 1764820546205253633