Popular movements and their educational praxis. Contributions to think about youth and adult education
This work is based on the extension and research experience of our team together with popular social movements. For several years, we have been inquiring about their educational praxis, paying attention to the formative aspects of their daily activities, and analysing the systematic processes of for...
Guardado en:
| Autores principales: | Di Matteo, Álvaro Javier; Universidad Nacional de Luján (UNLu). Departamento de Educación, Vila, Diana Gabriela; Universidad Nacional de Luján (UNLu). Departamento de Educación |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Humanidades, Instituto de Investigaciones en Educación
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unne.edu.ar/index.php/riie/article/view/6350 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The position of the MIR (Praxis) regarding the peronist movement
por: Díaz, Javier
Publicado: (2021) -
Pedagogia de la praxis
por: Gadotti, Moacir
Publicado: (2012) -
Problemática educativa : Reflexiones, recorridos y encuentros
por: Acconcia, María Laura -
Del sentido común a la filosofía de la praxis. Gramsci y la cultura popular.
por: Bravo, Nazareno; Incihusa-Cricyt-Conicet Mendoza-Argentina
Publicado: (2013) -
Práxis e conscientização: Duas palavras da pedagogia da libertação.
por: Vittoria, Paolo; Universidad Federal de Río de Janeiro-Brasil
Publicado: (2013)