Professional Knowledge of the psychologist. A case study
The Professional Teaching Knowledge (CPD) is a complex process that requires reflexive processes to face the teaching and learning problems faced by the Psychologists and Graduates in Psychology of the Bachelor of Psychology of a university in northeastern Argentina. Numerous studies conclude that t...
Guardado en:
| Autores principales: | Rodríguez, Andrea M.; Facultad de Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727, Resistencia, Chaco., Ortiz, Margarita C.; Facultad de Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727, Resistencia, Chaco. |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Humanidades, Instituto de Investigaciones en Educación
2018
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unne.edu.ar/index.php/riie/article/view/4243 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Good teaching practices for the educational inclusion of early childhood in the Social Management School, called Segundo David Peralta, known too as “Mate Cosido”, in Resistencia, Chaco Province, Argentina
por: Bregagnolo, Norma Elena; Facultad Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727. Resistencia, Chaco., et al.
Publicado: (2018) -
Conocimiento profesional docente del psicólogo. Un estudio de caso
por: Rodríguez, Adriana Mariel, et al.
Publicado: (2022) -
Investigación sobre las buenas prácticas evaluativas en docentes universitarios : uso de encuestas en línea
por: Kaliniuk, Ángela Teresa, et al.
Publicado: (2021) -
Las “buenas prácticas evaluativas” desde la mirada de los docentes pares en la universidad : aporte de las encuestas en línea
por: Kaliniuk, Ángela Teresa, et al.
Publicado: (2020) -
Good Agricultural Practices in the General Pueyrredon District (Buenos Aires province): situation prior to their obligatory nature
por: Mundo, María Del Valle, et al.
Publicado: (2024)