Adaptation of the teaching team of the simulated practice learning laboratory to the teaching-learning process in virtual mode. Experience report.
This report describes the adaptation that the teaching team of the Simulated Practices Learning Laboratory went through in a university-level educational institution in Argentina when facing the change in the teaching-learning process, to adjust to the new educational modalities in order t...
Guardado en:
| Autores principales: | Luna, Carlos Fernando, Quiñones, Marcela Noemí, Rivadera, Marcela del Carmen, Rodríguez, Gloria Ester |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Sanatorio Allende. Departamento de enfermería
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/notasenf/article/view/39598 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Clinical practices in simulation: First experiences in the adaptation of simulated spaces for the return to face to face
por: Luna, Carlos Fernando, et al.
Publicado: (2022) -
Continue teaching and learning in times of pandemic: alterations, exceptionalities and hopes in the (to) come
por: Manuale, Marcela
Publicado: (2022) -
La mediatización audiovisual del teatro musical en la Argentina : análisis de la aplicación digital Teatrix
por: Arcidiacono, Dante
Publicado: (2021) -
Star Coming : Plataforma digital centrada en artistas emergentes y oyentes que buscan descubrir nueva música
por: Tilbe, Juan Cruz
Publicado: (2022) -
Plataformas digitales en las industrias creativas en Argentina : aportes para pensar la apropiación, creación e innovación tecnológica
por: Lago Martínez, Silvia