Socially elected : how to win elections using social media /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Agranoff, Craig.‏
Otros Autores: Tabin, Herbert.‏
Formato: Libro
Lenguaje:Español
Publicado: USA : Pendant Publishing, 2011.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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260 |a USA :   |b Pendant Publishing,  |c 2011. 
300 |a 159 p. :  |b il. ;  |c 23 cm. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas.  
505 0 |a Cap. 1 Why social media matters? -- Cap. 2 Statistics and trends : why social media wins campaigns -- Cap. 3 Social elections launching winning campaigns -- Cap. 4 The basics: must-have platforms for electoral success -- Cap. 5 How not to ruin your political campaign -- Cap. 6 Socially tactical strategies. 
650 7 |a Elecciones.  |2 unesco  |9 7642 
650 7 |a Medios de comunicación de masas.  |2 unesco  |9 1826 
650 7 |a Comunicación política.  |2 unesco  |9 7315 
700 1 |a Tabin, Herbert.‏  |9 75187 
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