Spanish language teaching-learning in cameroonian universities: present situation and future challenges
Spanish is one of the foreign languages included in the teaching-learning programs in the Cameroonian education system. However, in higher education, interest in that language is decreasing. In this paper, we insist on the challenges that must be urgently addressed to improve teaching-learning of Sp...
Guardado en:
| Autores principales: | Narcisse, Jupkep, Iglesia-Martín, Sandra |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional del Nordeste. Facultad de Humandiades. Instituto de Letras
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unne.edu.ar/index.php/clt/article/view/7533 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Presentation
por: Calderón Rodríguez, José María; Centro de Estudios Latinoamericanos, Facultad de Ciencias Políticas y Sociales, UNAM.
Publicado: (2015) -
Retos de las universidades públicas de Oaxaca México en la difusión cultural
por: Martínez Bohórquez, Yosihei Paul, et al.
Publicado: (2024) -
EL ESTATUTO DEL OBSTÁCULO
Publicado: (2008) -
EL ESTATUTO DEL OBSTÁCULO
por: Osvaldo Leonardo Delgado
Publicado: (2008) -
Análisis de obstáculos en el aprendizaje de metabolismo de hidratos de carbono : Un estudio transversal
por: Garófalo, Sofía Judith
Publicado: (2010)