Didactical experiencies with Graeco-Latin narratives and their incorporation in the Integral Sex Education
This paper establishes a dialogue between the theoretical and formal proposals for the implementation/application of Integral Sex Education in the classroom (National Law No. 26150, 2006) and a series of records of teaching experiences at high school level in the city of Buenos Aires. During those e...
Guardado en:
| Autor principal: | Cortez, Paloma |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional del Nordeste. Facultad de Humandiades. Instituto de Letras
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unne.edu.ar/index.php/clt/article/view/5420 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
El Quijote y los clásicos grecolatinos en la obra crítica de Arturo Marasso
por: Schwartz, Lía
Publicado: (2005) -
Integral sex education and the gender perspective in teacher education an indispensable conjunction for critical and feminist pedagogy
por: Talani Zuvela, Patricia
Publicado: (2019) -
El Quijote y los clásicos grecolatinos en la obra crítica de Arturo Marasso
por: Schwartz, Lía -
El Quijote y los clásicos grecolatinos en la obra crítica de Arturo Marasso
por: Schwartz, Lía
Publicado: (2005) -
LIBERAE SUNT NOSTRAE COGITATIONES. A CLASSICAL LANGUAGES II CLASS PROJECT AT HIGH SCHOOL LEVEL OF GBA FROM THE C.S.E.
por: Gutiérrez, Daniel, et al.
Publicado: (2025)