The multifaceted school: do teaching in partnership with the community. A study in a school in the heartland of the Province of Chaco
In this article we try to address the ways of "teaching" in a school in the interior of the province of Chaco that, over time, became a multifaceted space, having to launch new dynamics, understandings and practices, in a context in which their school population began to mutate very rapidl...
Guardado en:
| Autores principales: | Acuña Zenoff, María; Facultad de Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727, Grinberg, Silvia; Facultad de Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727 |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Humanidades, Instituto de Investigaciones en Educación
2018
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unne.edu.ar/index.php/riie/article/view/4241 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
La escuela multifacética : hacer docencia en alianza con la comunidad. Un estudio en una escuela del interior de la Provincia del Chaco
por: Acuña Zenoff, Maia Milena, et al.
Publicado: (2022) -
The approach of literature in early education: books and reading scenes
por: Modenutti, María Cecilia; Universidad Nacional del Nordeste. Facultad de Humanidades
Publicado: (2018) -
El abordaje de la literatura en la educación inicial : libros y escenas de lectura
por: Modenutti, María Cecilia
Publicado: (2022) -
Good teaching practices for the educational inclusion of early childhood in the Social Management School, called Segundo David Peralta, known too as “Mate Cosido”, in Resistencia, Chaco Province, Argentina
por: Bregagnolo, Norma Elena; Facultad Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727. Resistencia, Chaco., et al.
Publicado: (2018) -
Qué, cómo y para qué leer? : un libro sobre libros /
por: Actis, Beatriz, 1961-
Publicado: (2002)