Bregagnolo, N. E. F. H. -. U. A. L. H. 7. R., Nussbaum, Z. d. C. F. H. -. U. A. L. H. 7. R., & Stein, M. F. H. -. U. A. L. H. 7. R. (2018). Good teaching practices for the educational inclusion of early childhood in the Social Management School, called Segundo David Peralta, known too as “Mate Cosido”, in Resistencia, Chaco Province, Argentina. Facultad de Humanidades, Instituto de Investigaciones en Educación.
Cita Chicago Style (17a ed.)Bregagnolo, Norma Elena; Facultad Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727. Resistencia, Zulema del Carmen; Facultad Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727. Resistencia Nussbaum, y Marina; Facultad Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727. Resistencia Stein. Good Teaching Practices for the Educational Inclusion of Early Childhood in the Social Management School, Called Segundo David Peralta, Known Too as “Mate Cosido”, in Resistencia, Chaco Province, Argentina. Facultad de Humanidades, Instituto de Investigaciones en Educación, 2018.
Cita MLA (8a ed.)Bregagnolo, Norma Elena; Facultad Humanidades - UNNE. Av. Las Heras 727. Resistencia, et al. Good Teaching Practices for the Educational Inclusion of Early Childhood in the Social Management School, Called Segundo David Peralta, Known Too as “Mate Cosido”, in Resistencia, Chaco Province, Argentina. Facultad de Humanidades, Instituto de Investigaciones en Educación, 2018.