Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas.

Benzecry, C. E. (2000). Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas. Prismas, 4(4), 270-272.

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Benzecry, Claudio E.
Formato: Reseña artículo publishedVersion
Lenguaje:Español
Publicado: Universidad Nacional de Quilmes 2000
Materias:
Acceso en línea:http://ridaa.unq.edu.ar/handle/20.500.11807/2652
Aporte de:
id I47-R15320.500.11807-2652
record_format dspace
institution Universidad Nacional de Quilmes
institution_str I-47
repository_str R-153
collection RIDAA - Repositorio Institucional Digital (UNQ)
language Español
topic Gans, Herbert J.
Cultura
Sociología
Cultura de masas
Consumidores
Reseñas bibliográficas
Culture
Sociology
Mass culture
Consumers
Reviews
Sociologia
Cultura de massa
Resenhas
spellingShingle Gans, Herbert J.
Cultura
Sociología
Cultura de masas
Consumidores
Reseñas bibliográficas
Culture
Sociology
Mass culture
Consumers
Reviews
Sociologia
Cultura de massa
Resenhas
Benzecry, Claudio E.
Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas.
topic_facet Gans, Herbert J.
Cultura
Sociología
Cultura de masas
Consumidores
Reseñas bibliográficas
Culture
Sociology
Mass culture
Consumers
Reviews
Sociologia
Cultura de massa
Resenhas
description Benzecry, C. E. (2000). Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas. Prismas, 4(4), 270-272.
format Reseña artículo
Reseña artículo
publishedVersion
author Benzecry, Claudio E.
author_facet Benzecry, Claudio E.
author_sort Benzecry, Claudio E.
title Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas.
title_short Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas.
title_full Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas.
title_fullStr Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas.
title_full_unstemmed Herbert J. Gans. Popular Culture & High Culture. An Analysis and Evaluation of Taste, Nueva York, Basic Books, 1999, 248 páginas.
title_sort herbert j. gans. popular culture & high culture. an analysis and evaluation of taste, nueva york, basic books, 1999, 248 páginas.
publisher Universidad Nacional de Quilmes
publishDate 2000
url http://ridaa.unq.edu.ar/handle/20.500.11807/2652
work_keys_str_mv AT benzecryclaudioe herbertjganspopularculturehighcultureananalysisandevaluationoftastenuevayorkbasicbooks1999248paginas
bdutipo_str Repositorios
_version_ 1764820538977419265