Learning lexically with digital tools: An exploratory study of lexical use in writing by 3rd grade ESL students at a bilingual school in Buenos Aires
Latest trends in education inevitably lead schools and teachers to reformulate their views of how a second language is to be taught. Two decades ago, a paradigmatic shift in ESL teaching was caused by the change in focus from grammatical mastery to successful communication. Teaching materials...
Guardado en:
| Autor principal: | Fernández Abuyé, María Dolores |
|---|---|
| Otros Autores: | Duarte, Analía |
| Formato: | Tesis |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad de Belgrano - Facultad de Lenguas y Estudios Extranjeros - Licenciatura en Lengua Inglesa
2016
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/123456789/8253 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Traducción de términos y condiciones de un contrato de fideicomiso financiero a idioma español: “Terms and Conditions”
por: Fuentes Rocha, María Milagros
Publicado: (2015) -
Traducción científico-técnica
por: Giosa, María Manuela
Publicado: (2014) -
Traducción de Derecho Público
por: Souto, Graciela
Publicado: (2014) -
Póliza de seguro de responsabilidad profesional médica
por: Vincent, María Victoria
Publicado: (2015) -
Práctica Profesional I
por: Sinland D’ Espouy, José, et al.
Publicado: (2014)