Campañas electorales y sus efectos sobre el voto . Análisis de la campaña electoral presidencial 2003 en argentina
This paper aims to explore empirically the potential influence that presidential elec-toral campaigns may exert on the develop-ment of voting decisions. Three dimensions of this problem are analysed: the most effective communication resources of a campaign considering the psychology of vot...
Guardado en:
Autores principales: | García Beaudoux, V., D’Adamo, O. |
---|---|
Formato: | Artículo |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad de Belgrano. Facultad de Humanidades
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://repositorio.ub.edu.ar/handle/123456789/4814 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Expectativas frente a la campaña electoral de octubre
por: D´Adamo, Orlando, et al.
Publicado: (2017) -
Campañas electorales: sus efectos en la decisión de voto.
por: García Beaudoux, Virginia
Publicado: (2013) -
Electoral campaigns and their effect on voting. A study of the 2003 presidential elections in Argentina
por: D’ADAMO, Orlando; Universidad de Belgrano, et al.
Publicado: (2013) -
Comunicação política e decisão de voto: o que as pesquisas revelam
por: Limeira, Tania Maria Vidigal, et al.
Publicado: (2013) -
Electoral Forecast for the Federal District in the 2012 election
por: Kuschick Ramos, Murilo; Universidad Autónoma Metropolitana (UAM), México
Publicado: (2013)