Uso de las Tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora

This writing presents a pedagogic experience carried out in the frame of Educational Training Program directed to college’s teachers of the official sector from Castilla, Coyaima and Guamo municipalities, located at South of the Tolima´s department. The work was organized by the Education Dep...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: García Melo, Edna Constanza, Quintero Aldana, Gina
Formato: Working Paper
Lenguaje:Español
Publicado: Universidad de Belgrano. Red Latinoamericana de Cooperación Universitaria. RLCU 2013
Materias:
Tic
Acceso en línea:http://repositorio.ub.edu.ar/handle/123456789/1958
Aporte de:
id I36-R142-123456789-1958
record_format dspace
institution Universidad de Belgrano
institution_str I-36
repository_str R-142
collection Repositorio Institucional - Universidad de Belgrano (UB)
language Español
topic Comprensión lectora
Tic
formación docente
aula
teacher training
Reading comprehension
classroom
spellingShingle Comprensión lectora
Tic
formación docente
aula
teacher training
Reading comprehension
classroom
García Melo, Edna Constanza
Quintero Aldana, Gina
Uso de las Tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora
topic_facet Comprensión lectora
Tic
formación docente
aula
teacher training
Reading comprehension
classroom
description This writing presents a pedagogic experience carried out in the frame of Educational Training Program directed to college’s teachers of the official sector from Castilla, Coyaima and Guamo municipalities, located at South of the Tolima´s department. The work was organized by the Education Departmental Secretary and University of Ibague. The institutions that formed a part of this experience were chosen because of its historical low shown in Icfes and in the pruebas Saber (know Test).
format Working Paper
author García Melo, Edna Constanza
Quintero Aldana, Gina
author_facet García Melo, Edna Constanza
Quintero Aldana, Gina
author_sort García Melo, Edna Constanza
title Uso de las Tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora
title_short Uso de las Tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora
title_full Uso de las Tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora
title_fullStr Uso de las Tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora
title_full_unstemmed Uso de las Tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora
title_sort uso de las tics como estrategia para mejorar la comprensión lectora
publisher Universidad de Belgrano. Red Latinoamericana de Cooperación Universitaria. RLCU
publishDate 2013
url http://repositorio.ub.edu.ar/handle/123456789/1958
work_keys_str_mv AT garciameloednaconstanza usodelasticscomoestrategiaparamejorarlacomprensionlectora
AT quinteroaldanagina usodelasticscomoestrategiaparamejorarlacomprensionlectora
bdutipo_str Repositorios
_version_ 1764820529227759616