Bridging Cultures Nº 4, 2019 (número completo)
Contenido: The challenges of designing a textual corpus to develop translation students’ academic literacy / Paula Liendo ; Stella Maris Maluenda ; Norma Maure ; Silvia Vallejos -- The role of memory in the english as a second language classroom / Julieta Rodegher -- El problema semántico de los e...
Guardado en:
Formato: | Revista |
---|---|
Lenguaje: | Español Inglés |
Publicado: |
Universidad Católica Argentina. Facultad de Filosofía y Letras. Departamento de Lenguas
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repositorio.uca.edu.ar/handle/123456789/9536 |
Aporte de: |
Sumario: | Contenido: The challenges of designing a textual corpus to develop translation students’ academic literacy /
Paula Liendo ; Stella Maris Maluenda ; Norma Maure ; Silvia Vallejos -- The role of memory in the english as a second language classroom / Julieta Rodegher -- El problema semántico de los emoticones : una perspectiva legal / Leandro Ezequiel Fusco -- Revivir el interés en las aulas / Verónica Miriam Dawidowich -- The discourse of law : an analysis of the TV series How to Get Away with Murder / Sofía Victoria Zanutti -- The analysis of a choir as a discourse community / Farah Ema Veiravé |
---|