Presence of Inclusion in Musical Education: Bibliometric Study
The term inclusion, both in the social and educational spheres, refers to providing opportunities for individual development and social participation to people with diverse abilities, avoiding their exclusion. The high integrative value of music leads us to dedicate this bibliometric study with an o...
Guardado en:
| Autores principales: | Gisbert Caudeli, Vicenta, Sadio-Ramos, Fernando José |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Filosofía y Letras, Universidad de Buenos Aires
2025
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistascientificas.filo.uba.ar/index.php/oidopensante/article/view/14798 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Presence of Inclusion in Musical Education: Bibliometric Study
por: Gisbert Caudeli, Vicenta, et al.
Publicado: (2025) -
Producción científica sobre estudios de género : un análisis histórico y cultural a través del procesamiento de lenguaje cultural
por: Sokil, Juan Pablo
Publicado: (2022) -
Producción científica sobre estudios de género : un análisis histórico y cultural a través del procesamiento de lenguaje cultural
por: Sokil, Juan Pablo
Publicado: (2022) -
Teaching space-time structure: a bibliometric analysis (1988-2020) and future directions of research
por: Terán, Juan, et al.
Publicado: (2021) -
BIBLIOMETRIC STUDY THROUGH MEDLINE AND LILACS DATABASES OF SCIENTIFIC ARGENTINIAN PRODUCTION ON CANCER
por: Juárez, Rolando Pablo, et al.
Publicado: (2017)