Reseña bibliográfica: Aprendizaje y didáctica del derecho. De la clase magistral formativa y las metodologías activas

The book *Learning and Didactics of Law: From Formative Lectures to Active Methodologies*, by Eric Eduardo Palma González and María Francisca Elgueta, reflects on the implementation of methodologies focused on legal learning in Latin American higher education. To this end, it analyzes data, obtained...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: González Area, Déborah
Formato: Artículo publishedVersion
Lenguaje:Español
Publicado: Universidad de Buenos Aires. Facultad de Derecho. Departamento de Publicaciones 2022
Materias:
Acceso en línea:http://revistas.derecho.uba.ar/index.php/academia/article/view/680/591
http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=academia&cl=CL1&d=HWA_7564
https://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/collect/academia/index/assoc/HWA_7564.dir/7564.PDF
Aporte de:

Ejemplares similares