Consideraciones metodológicas sobre la enseñanza del Derecho y la filosofía

The main purpose of the present paper is to propose the employment of the "stepped method", already applied by the author at Philosophy classes, as a possible model to be followed at the teaching of law. I assert that the first step of the method -which consists in the introduction of the...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Herszenbaun, Miguel Alejandro
Formato: Artículo publishedVersion
Lenguaje:Español
Publicado: Universidad de Buenos Aires. Facultad de Derecho. Departamento de Publicaciones 2014
Materias:
Law
Acceso en línea:http://revistas.derecho.uba.ar/index.php/academia/article/view/579/506
http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=academia&cl=CL1&d=HWA_3372
https://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/collect/academia/index/assoc/HWA_3372.dir/3372.PDF
Aporte de:

Ejemplares similares