The Battle of Yi, 1702, learn and investigate about an almost unknown indigenous rebellion
From a classroom experience we think about the forms of construction of historical knowledge, based on a collaborative learning approach and practices, which has included the use of computer technologies. The experience refers to a proposal organized around the theme of American Indian rebellions in...
Guardado en:
| Autores principales: | Yujnovsky, Ines, Cansanello, Pablo, Romero, Florencia, Montorfano, Carolina |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional del Litoral
2019
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://bibliotecavirtual.unl.edu.ar/publicaciones/index.php/ClioyAsociados/article/view/7931 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
La Batalla del Yi de 1702, aprender e investigar sobre una rebelión indígena casi desconocida
por: Yujnovsky, Inés -
La Batalla del Yi de 1702, aprender e investigar sobre una rebelión indígena casi desconocida
por: Yujnovsky, Inés, et al.
Publicado: (2019) -
La Batalla del Yi de 1702, aprender e investigar sobre una rebelión indígena casi desconocida
por: Yujnovsky, Inés, et al.
Publicado: (2019) -
Reclaiming the Desert. Tuareg Rebellions in Mali
por: Buffa, Diego, et al.
Publicado: (2023) -
The myth of primordial rebellion
por: Cabobianco, Marcos
Publicado: (2024)