Río y mar, tal para cual. Diálogo sobre ficciones compartidas para construir futuro en el campo educativo.
This work proposes a practice of reading and dialogic inquiry based on fictions that refer to the biographical and contextual condition of their authors. The selection includes literary, cinematographic and pictorial texts that are put into dialogue with theoretical and methodological references fro...
Guardado en:
| Autores principales: | Molinas, Isabel, Porta, Luis |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional del Litoral
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://bibliotecavirtual.unl.edu.ar/publicaciones/index.php/Itinerarios/article/view/12409 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Narrativa biográfica y (auto)biográfica en la investigación educativa
por: Molinas, Isabel
Publicado: (2024) -
Biographical and (auto)biographical narrative in educational research
por: Molinas, Isabel
Publicado: (2024) -
Investigate teaching: erotic displacements in the study of memorable teachers
por: Crego, Maria Victoria, et al.
Publicado: (2023) -
Disruptions in the television regime: Promotion policies and Argentinian fictional series
por: Siragusa, Cristina Andrea
Publicado: (2019) -
La señal /
por: Mignogna, Eduardo, 1940-
Publicado: (2002)