Narrativas visuales para enseñar el tiempo histórico desde una perspectiva rizomática
How to teach to think about time, historical time and its multiple components? To navigate this restlessness sinuously we rely on the image, which we understand as a representation of time. As teacher trainers in History for the secondary level and from the analysis and problematiz...
Guardado en:
| Autor principal: | Bazán, Sonia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional del Litoral
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://bibliotecavirtual.unl.edu.ar/publicaciones/index.php/ClioyAsociados/article/view/10186 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Narrativas visuales para enseñar el tiempo histórico desde una perspectiva rizomática
por: Bazán, Sonia -
Narrativas visuales para enseñar el tiempo histórico desde una perspectiva rizomática
por: Bazán, Sonia
Publicado: (2021) -
Narrativas visuales para enseñar el tiempo histórico desde una perspectiva rizomática
por: Bazán, Sonia
Publicado: (2021) -
How do you learn to teach historical time? A comparative study between the Faculty of History of the UNC and the UNL
por: Álvarez, Lucrecia Milagros, et al.
Publicado: (2022) -
What do the students of the History teaching career think about historical temporality and its teaching?
por: Sayago, Rocío
Publicado: (2020)