Formar para enseñar ciencias sociales desde la educación ciudadana y con perspectiva de género en la escuela primaria
The present work is part of my experience as a teacher of Social Sciences and Education in Initial Teacher Training in Primary Education. It is not, strictly speaking, a job of systematic research, but draws on various devices have built with several generations of students, which allow me to recove...
Guardado en:
| Autor principal: | Garino, Alicia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
APEHUN, Asociación de Profesores de Enseñanza de la Historia de Universidades Nacionales
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revele.uncoma.edu.ar/index.php/resenas/article/view/3763 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Ciudadanía, teoría del derecho ambiental y género
por: Ferro, Mariano, et al.
Publicado: (2025) -
Experiences of Trans*identity Citizenship: Challenges of Recognition by the State
por: Estrada-Carmona, Sinuhé, et al.
Publicado: (2022) -
Alchemy and Electric Arcs: The Literate Male Neighbour and the Invention of Female Neighbours in the Municipality of Tucumán (1915–1920)
por: Segura, María Marta
Publicado: (2025) -
From the academy to the territory: an experience in extension from the gender perspective
por: Giorgi, Fiorella, et al.
Publicado: (2024) -
DIVERSIDADES SEXUALES Y DERECHO A LA SALUD. DISPOSITIVOS, PRÁCTICAS Y DESAFÍOS EN LA EXIGIBILIDAD
Publicado: (2015)