The research process as construction and adjustment of a virtual classroom analysis model
The present work describes the review of a part of the investigative work that was developed in the Project “The virtual classroom and its actors in university education” (CURZA-UNCO). Studying 'classrooms as complex semiotic objects', the research team initially relied on conceptual categ...
Guardado en:
| Autor principal: | Porro, Juana Nieves |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro Universitario Regional Zonal Atlántica -Uiversidad Nacional del Comahue
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/psico/article/view/3568 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Analysis of virtual classrooms based on the 'medium' as a semiotic-pedagogical factor
por: Porro, Juana
Publicado: (2023) -
El uso del Google Classroom como complemento de la capacitación presencial a docentes de nivel primario
por: Kraus, Germán, et al.
Publicado: (2019) -
El aula virtual como estrategia de acompañamiento en línea durante el Aislamiento Social Preventivo y Obligatorio 2020
por: Svensson, Viviana Corina
Publicado: (2022) -
Communicational strategies to promote virtual classroom interactions
por: Flores, Paula, et al.
Publicado: (2012) -
Análisis de portadas de aulas virtuales
por: Svensson, Viviana Corina
Publicado: (2018)