The interactional construction of teaching-learning spaces of Spanish as L2 in an indigenous context
The teaching of Spanish as an L2 in schools in indigenous contexts is not explicitly regulated in Argentina. However, this does not imply that there are no spaces where Spanish is learnt by people who have partial or no knowledge of it. In this paper, based on an interactional approach to second lan...
Guardado en:
| Autor principal: | Unamuno, Virginia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Lenguas. Universidad Nacional del Comahue
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/lingustica/article/view/3193 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Los días del pasado : Ijwalas ta pajche : Historias de los wichís de Morillo, San Patricio y Los Baldes = Mahnyay ta iyejen p'ante wichi ta ihi Muliyus, San Patlisyu lhoya Kale-hi /
por: Montani, Rodrigo
Publicado: (2016) -
'Culto-fiesta' among the Wichi of Argentinean Chaco
por: Contini, Lavinia
Publicado: (2016) -
Etnobotánica wichí del bosque xerófito en el chaco semiárido salteño /
por: Suárez, María Eugenia
Publicado: (2014) -
Conversión y testimonio entre los Wichí del Chaco Argentino: apuntes sobre ética social y subjetividad en el encuentro religioso
por: Contini, Lavinia
Publicado: (29/7) -
Territorio y alimentación wichí en General San Martín, provincia de Salta (Argentina): Un taller sobre salud alimentaria.
por: Rodríguez Ramírez, Sofía
Publicado: (2025)