Gender perspective in the Collective Labor Agreement of university teachers. The post-maternity leave in Catamarca
AbstractThe teaching profession, influenced by ideological mandates at the interface between vocation and the feminine, develops in a context of demands and claims due to the advances in the field of gender theory and its impact on policies. From this perspective, we focus on one particular aspect o...
Guardado en:
| Autores principales: | Meléndez, Cecilia Evangelina, Torres, Miguel Agustín |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Derecho y Ciencias Sociales. Universidad Nacional del Comahue
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/revistadelafacultad/article/view/2837 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Resolución CSPyGE N° 28/2020. Aprobar licencia por comaternidad
por: Consejo Superior de Programación y Gestión Estratégica (P)
Publicado: (2020) -
Negociaci�on colectiva y representaci�on sindical : �necesidad de cambios? /
Publicado: (2013) -
Derecho colectivo y procesal del trabajo /
por: Bouzas Ortiz, Jos�e Alfonso
Publicado: (2017) -
R�egimen de pensiones en las convenciones colectivas de trabajo /
por: Valero Rodr�iguez, �Oscar Miguel
Publicado: (2016) -
ENACTMENT OF THE UNIVERSITY'S TERRITORIALIZATION POLICIES. STRATEGIES DURING THE PANDEMIC.
por: Macchiarola, Viviana, et al.
Publicado: (2024)