Learning and its conditions: a singular relationship in university professors
This paper focuses on one of the objectives of research Young and adult. Different ways of transiting and signifying educational experiences at the middle level, within the framework of the Research Program Educational practices. Approach from the experiences and meanings of young people and adults,...
Guardado en:
| Autores principales: | Barilá, María Inés, Cuevas, Verónica |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro Universitario Regional Zonal Atlántica -Uiversidad Nacional del Comahue
2017
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/psico/article/view/1658 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Jóvenes y adultos estudiantes : relaciones en la escuela nocturna que posibilitan la inclusión
por: Barilá, María Inés, et al.
Publicado: (2017) -
Jóvenes y adultos estudiantes. Relaciones en la escuela nocturna que posibilitan la inclusión
por: Barilá, María Inés, et al.
Publicado: (2017) -
Inclusive Education and Social Inclusion in Young People and Adults with Intellectual Disability: Actors in Context
por: Palacios, Analía Lorena, et al.
Publicado: (2021) -
Learning and its conditions: a singular relationship in university professors
por: Fernández, María Noel, et al.
Publicado: (2017) -
El trabajo en la posmodernidad : reflexiones y propuestas sobre las relaciones humanas en tiempos de la Generación Y /
por: Maison, Pablo
Publicado: (2013)