Learning and its conditions: a singular relationship in university professors
Those papers organized a fenomenous' element of the university professors' learning conceptions: the conditions as external variable that have influence on learning. It studies the features that those conditions assume on the teacher perspective and the teacher and the link that is built f...
Guardado en:
| Autores principales: | Fernández, María Noel, Iglesias, Alicia Isabel |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro Universitario Regional Zonal Atlántica -Uiversidad Nacional del Comahue
2017
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/psico/article/view/1657 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Strategies and dispositions for learning at university
por: Enrico, Rosana Carina
Publicado: (2023) -
Taller Los Canales de Aprendizaje en el Ingreso Universitario 2020. Una experiencia de autoconocimiento en la Facultad de Ciencias Veterinarias de la UNL
por: Fascendini, Paola, et al.
Publicado: (2022) -
Constructive and cooperative learning in the education of teachers at university
por: Nudler, Alicia C., et al.
Publicado: (2019) -
Análisis documental de la propuesta de implementación del diseño universal de aprendizaje (DUA) como estrategia para la instalación del proyecto de inclusión universal de aprendizaje en el sistema educativo del Ecuador
por: Acosta García, Fernando Javier -
Learning : principles and applications /
por: Klein, Stephen B.
Publicado: (2019)