tensiones Designations and conceptions of learning: dilemmas and tensions
This essay is a tour through the psychogenetic, socio-historical andcognitive perspectives, starting from the designations and conceptionsof learning in each of them, within the framework of the central notionsin which they are based. This way, tensions and dilemmas are developed in connection to th...
Guardado en:
| Autor principal: | Musci, María Cecilia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro Universitario Regional Zonal Atlántica -Uiversidad Nacional del Comahue
2017
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/psico/article/view/1491 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Denominaciones y concepciones del aprendizaje : dilemas y tensiones
por: Musci, María Cecilia
Publicado: (2016) -
Democracia: análisis de una perspectiva teórica
por: Marcuzzi, Rosa Maria
Publicado: (2013) -
Reflexiones sobre la construcción de un programa para enseñar historia del Trabajo Social
por: de Dios, Silvia, et al.
Publicado: (2023) -
El juego en la enseñanza de la natación
por: Angelani, Sofía -
Tension in Educational Psychology. Learning in contextual perspectives and the debate about inclusion
por: Canepa, Natalia Mabel
Publicado: (2018)