Should differences be included? : On a wrongly framed problem and an unbearable reality
This paper proposes an ethical reinterpretation of the right to education of persons with disabilities, with emphasis being made on the situation in Latin America . After consideration of juridical systems, political funding methods, inclusion percentages and follow-up programmes for disabled people...
Guardado en:
| Autor principal: | Skliar, Carlos |
|---|---|
| Formato: | Articulo |
| Lenguaje: | Inglés |
| Publicado: |
2008
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/13888 http://www.memoria.fahce.unlp.edu.ar/art_revistas/pr.3951/pr.3951.pdf |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Should differences be included? On a wrongly framed problem and an unbearable reality
por: Skliar, Carlos
Publicado: (2008) -
Should differences be included? On a wrongly framed problem and an unbearable reality
por: Skliar, Carlos -
¿Incluir las diferencias? Sobre un problema mal planteado y una realidad insoportable
por: Skliar, Carlos
Publicado: (2008) -
¿Incluir las diferencias? Sobre un problema mal planteado y una realidad insoportable
por: Skliar, Carlos -
¿Incluir las diferencias? : Sobre un problema mal planteado y una realidad insoportable
por: Skliar, Carlos
Publicado: (2008)