Conversations between pedagogy and architecture: the experience of an educational/cultural citadel in Antioquia (Colombia)
Universidad de Antioquia, as requested by Secretaría de Educación para la Cultura de Antioquia, is in charge of the participative construction of an administrative model in the State of Antioquia’s sub-regions of Bajo Cauca, West, and South West. Specifically, this project pretends to support the de...
Guardado en:
Autores principales: | Ortegón, Eutimio, Yarza de los Ríos, Alexander, Calderón, Hader, Herrera, Fernando |
---|---|
Formato: | Artículo publishedVersion Artículo revisado por pares |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad de Antioquia
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://aprendeenlinea.udea.edu.co/revistas/index.php/revistaeyp/article/view/9787 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=co/co-062&d=article9787oai |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Challenges and issues of southern pedagogies in Latin America.
por: Marín, Vania
Publicado: (2022) -
Globalizing education : policies, pedagogies, & politics /
Publicado: (2005) -
The architecture of the Roman Empire /
por: MacDonald, William Lloyd
Publicado: (1982) -
Great architecture of the world /
Publicado: (1978) -
Cambios y permanencias en la arquitectura escolar: el estudio de la Escuela N° 100 “Puerto Nuevo”
por: Prada, Guido Agustín, et al.
Publicado: (2018)