Scientific Studies on Literacy and Digital Literacy Indexed in Scopus: A Literature Review (2000-2013)
This article is a literature review of scientific studies published on literacy and digital literacy from 2000 to 2013. The aim is to provide a quantitative and qualitative analysis of these studies based on the data obtained from the Scopus citation database. The data analyzed are: the evolution of...
Guardado en:
Autores principales: | Scopus, Selfa Sastre, Moisés, Llovera Morancho, Lourdes |
---|---|
Formato: | Artículo publishedVersion |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
Universidad de La Salle
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://revistas.lasalle.edu.co/index.php/ap/article/view/3579 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=co/co-060&d=article3579oai |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Discourses around the digital and academic literacy: towards an integrative model
por: López-Andrada, Concepción
Publicado: (2016) -
Discourses around the digital and academic literacy: towards an integrative model
por: López-Andrada, Concepción; Universidad de Extremadura
Publicado: (2016) -
Discourses around the digital and academic literacy: towards an integrative model
por: López-Andrada, Concepción
Publicado: (2016) -
Diversidad y proceso de alfabetización : de la celebración a la toma de conciencia
por: Ferreiro, Emilia
Publicado: (1995) -
Lectura y escritura en la escuela : una forma desordenada de aprender a leer y a escribir
por: Lijalad, Paula
Publicado: (2021)