To write in order to care for oneself and for others: To think, create and govern oneself from writing
This article aims to demonstrate how writing is the cornerstone for building a self-conscious, purposeful and reflective education, which can intervene in processes that define the subjectivity of an individual in relation to society. For this purpose, writing is conceived from three perspectives: a...
Guardado en:
| Autor principal: | López, Rodolfo Alberto |
|---|---|
| Formato: | Artículo publishedVersion |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad de La Salle
2015
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revistas.lasalle.edu.co/index.php/ap/article/view/3491 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=co/co-060&d=article3491oai |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
New "variations of writing"
por: Vaggione, Alicia
Publicado: (2019) -
Quiasmo e imaginación en el "último" Merleau-Ponty
por: Prósperi, Germán Osvaldo
Publicado: (2018) -
Quiasmo e imaginación en el "último" Merleau-Ponty
por: Prósperi, Germán Osvaldo -
“Pensar el sexo sin la ley, y el poder sin el rey”: Las claves del planteo ontológico de M. Foucault
por: López, Cristina
Publicado: (2018) -
Quiasmo e imaginación en el "último" Merleau-Ponty
por: Prósperi, Germán Osvaldo
Publicado: (2018)