Las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento

The article discusses the main changes the electoral campaigns in Latin America have experienced in recent years, highlighting the distinctive features and new trends such campaigns have had in light of what is known as the construct of the new society information and knowledge.

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Valdez Zepeda, Andrés
Formato: Artículo publishedVersion
Lenguaje:Español
Publicado: Facultad de Ciencias Políticas y Sociales, UNAM 2011
Materias:
Acceso en línea:http://www.revistas.unam.mx/index.php/rep/article/view/24279
http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=mx/mx-047&d=article24279oai
Aporte de:
id I16-R122-article24279oai
record_format dspace
institution Consejo Latinoamericano de Ciencias Sociales
institution_str I-16
repository_str R-122
collection Red de Bibliotecas Virtuales de Ciencias Sociales (CLACSO)
language Español
topic Electoral campaigns, society of the information and knowledge, new technologies, cyber campaigns.
Campañas electorales, sociedad de la información y el conocimiento,
spellingShingle Electoral campaigns, society of the information and knowledge, new technologies, cyber campaigns.
Campañas electorales, sociedad de la información y el conocimiento,
Valdez Zepeda, Andrés
Las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento
topic_facet Electoral campaigns, society of the information and knowledge, new technologies, cyber campaigns.
Campañas electorales, sociedad de la información y el conocimiento,
description The article discusses the main changes the electoral campaigns in Latin America have experienced in recent years, highlighting the distinctive features and new trends such campaigns have had in light of what is known as the construct of the new society information and knowledge.
format Artículo
publishedVersion
Artículo
publishedVersion
author Valdez Zepeda, Andrés
author_facet Valdez Zepeda, Andrés
author_sort Valdez Zepeda, Andrés
title Las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento
title_short Las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento
title_full Las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento
title_fullStr Las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento
title_full_unstemmed Las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento
title_sort las campañas electorales en la nueva sociedad de la información y el conocimiento
publisher Facultad de Ciencias Políticas y Sociales, UNAM
publishDate 2011
url http://www.revistas.unam.mx/index.php/rep/article/view/24279
http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=mx/mx-047&d=article24279oai
work_keys_str_mv AT valdezzepedaandres lascampanaselectoralesenlanuevasociedaddelainformacionyelconocimiento
bdutipo_str Repositorios
_version_ 1764820434159665152