Educación inclusiva en Latinoamérica: nuevas preguntas viejos problemas
Inclusive education in Latin America and its models of attention to diversity establish three areas: inclusion, equity and quality, the last, orientate the educational system on vectors to inclusion: relevance, belonging and coexistence. Historically, the region has a bias in intercultural education...
Guardado en:
| Autores principales: | Dominguez, Juan Bello, Bobadilla, Mariana del Rocío Aguiar |
|---|---|
| Formato: | Artículo publishedVersion |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidade de São Paulo - Programa de Pós-graduação em Integração da América Latina
2019
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://www.revistas.usp.br/prolam/article/view/164124 http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=br/br-047&d=article164124oai |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Reflections on inclusion, educational inclusion and inclusive education
por: Narváez, Rocío
Publicado: (2024) -
Aulas inclusivas : teorías en acto /
por: Borsani, María José
Publicado: (2023) -
Educaci�on inclusiva : abriendo puertas al futuro /
Publicado: (2020) -
Aulas inclusivas : teor�ias en acto /
por: Borsani, Mar�ia Jos�e
Publicado: (2020) -
Las did�acticas inclusivas /
Publicado: (2019)