La rentabilidad social del Marketing bibliotecario en la Biblioteca Pública de Cadreita (Navarra): análisis de la repercusión de las campañas de extensión bibliotecaria y promocionales sobre el uso de la biblioteca

A study of the impact of the library extension and marketing campaigns on consultations within the library and on home loans at the Cadreita (Navarre) Public Library between 1996 and 2000.

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: García Cámara, Juan Manuel
Formato: Artículo Artículo revisado por pares publishedVersion
Publicado: Ediciones Complutense 2003
Materias:
Acceso en línea:https://revistas.ucm.es/index.php/RGID/article/view/RGID0303220225A
http://biblioteca.clacso.edu.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=es/es-019&d=article10816oai
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Descripción
Sumario:A study of the impact of the library extension and marketing campaigns on consultations within the library and on home loans at the Cadreita (Navarre) Public Library between 1996 and 2000.