"Integration of Digital Tools in Technical-Vocational Education: Teacher Training and Pedagogical Challenges
This study analyzes teaching practices and the use of technological-digital resources in technical secondary schools in Argentina, aiming to strengthen teacher training in innovative strategies for technical and vocational education and training (TVET). It is an exploratory-descriptive research with...
Guardado en:
| Autores principales: | Gamboa, Elizabeth Guadalupe, González Kriger, Liliana Elizabeth, Yngelmo , Carla Andrea |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Humanidades y Artes de la Universidad Nacional de Rosario
2025
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistacseducacion.unr.edu.ar/index.php/educacion/article/view/970 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
What Is Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)?
por: Koehler, Matthew J.; Universidad del Estado de Michigan, et al.
Publicado: (2015) -
What Is Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)?
por: Koehler, Matthew J., et al.
Publicado: (2015) -
El liderazgo y la formación docente en la era digital: un análisis contemporáneo
por: Navarro Salcedo, Gabriel
Publicado: (2024) -
Influence of context on the development of pedagogical technological knowledge of content (TPACK) of a university professor
por: González, Norma Viviana
Publicado: (2017) -
Atención colegas… Las TICS conquistan y colonizan las secuencias históricas
por: Corbetta, Jorge Pablo
Publicado: (2015)