The “Fast Learners,” those who “Struggle,” And The Experience Of Attending Secondary Education For Young And Adults
This article explores from a socio anthropological approach, the experiences of attending education in young people and adults, specifically at Secondary Education Centers (Centros Educativos de Nivel Secundario, CENS) in the City of Buenos Aires (CABA). Based on the analysis of fieldwork records fr...
Guardado en:
| Autor principal: | Paoletta, Horacio |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Escuela de Antropología - FHyA
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistadeantropologia.unr.edu.ar/index.php/revistadeantropologia/article/view/300 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Non-attendance at the CENS: local articulations between norms and ages of life in secondary youth and adult education
por: Paoletta, Horacio, et al.
Publicado: (2024) -
Jóvenes y adultos. Experiencias en la escuela secundaria. Nuevas propuestas
por: Barilá, María Inés, et al.
Publicado: (2018) -
Prácticas educativas. Experiencias y significaciones de jóvenes y adultos
por: Barilá, María Inés
Publicado: (2018) -
Demanda socioeducativa y el sistema de educación de jóvenes y adultos : reflexiones en torno a un rediseño de la oferta desde la perspectiva del desarrollo local
por: Nájera Martínez, Eusebio - Autor/a
Publicado: (2017) -
Social movements and education. Experiences of young people in a high school for adults of “social management”
por: López Fittipaldi, Marilín
Publicado: (2020)