Teaching, digital era and artificial intelligence in architecture and design
This paper discusses the meaning of digital innovations integration in the teaching-learning process in architecture as a challenge characterizing the present century and the new digital era. The aim is to show how the digital era is transforming the teaching-learning process in design and architect...
Guardado en:
| Autores principales: | Romero-Guzman, Liliana, Ortega-Terrón, María de Lourdes Elizabeth |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Arquitectura, Planeamiento y Diseño | Universidad Nacional de Rosario
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://www.ayp.fapyd.unr.edu.ar/index.php/ayp/article/view/490 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
Ejemplares similares
-
El impacto de la inteligencia artificial generativa en los derechos humanos
por: Sánchez Díaz, María Fernanda
Publicado: (2024) -
Clinical reasoning and artificial intelligence
por: Cuestas, Eduardo
Publicado: (2023) -
Artificial Intelligence and Psychoanalysis
por: Equipo editorial de Pathos, et al.
Publicado: (2023) -
Diffractive writing and knowledge building in posthumanities
por: Rosignoli, Silvina
Publicado: (2024) -
Desafíos de la inteligencia artificial generativa: tres escalas y dos enfoques transversales
por: Costa, Flavia, et al.
Publicado: (2023)