Virtuality as a generator of cultural bridges: Creating bonds through mentoring as an academic experience
Since the 2020-2021pandemic, our jobs as teachers have been affected and have radically changed. Technology was our most precious ally. It brought us closer to our students which, in turn, enabled the exchange of experiences with some colleagues all over the world. The difficulties and concerns we h...
Guardado en:
| Autor principal: | Kornecki, Sylvia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Arquitectura, Planeamiento y Diseño | Universidad Nacional de Rosario
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://www.ayp.fapyd.unr.edu.ar/index.php/ayp/article/view/483 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Um andar de mãos dadas : concepções de professores experientes acerca da função do mentor em um programa de mentoria on-line
por: De Andrade Sousa, Lívia -
Las políticas de acompañamiento pedagógico como estrategia de desarrollo profesional docente. El caso de los programas de mentoría a docentes principiantes
por: Vezub, Lea
Publicado: (2011) -
Las políticas de acompañamiento pedagógico como estrategia de desarrollo profesional docente. El caso de los programas de mentoría a docentes principiantes
por: Vezub, Lea
Publicado: (2011) -
"Becarixs Hartxs”: a virtual community against violence in the field of scientific research
por: Cialdella, Andrea Sol
Publicado: (2022) -
Beyond the myths and magic of mentoring : how to facilitate an effective mentoring program /
por: Murray, Margo, 1935-
Publicado: (1991)