The university professor’s authority: a study focused on language arts students’ accounts.
This article presents some conclusions of an investigation of professors’ authority, from the perspective of students about to complete their studies at an Argentinean public university. This work is written along the line of investigation about university experience, directed by Dr. Sandra Carl...
Autor principal: | Pierella, María Paula |
---|---|
Formato: | article artículo publishedVersion |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
Universidade de Sao Paulo
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/2133/16825 http://hdl.handle.net/2133/16825 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
La autoridad de los profesores universitarios: un estudio centrado en relatos de estudiantes de letras.
por: Pierella, María Paula
Publicado: (2019) -
Una experiencia de formación cara a cara. Los estudiantes de Física y sus visiones acerca de la autoridad.
por: Pierella, María Paula
Publicado: (2019) -
Una experiencia de formación cara a cara. Los estudiantes de Física y sus visiones acerca de la autoridad
por: Pierella, María Paula
Publicado: (2011) -
Una experiencia de formación cara a cara. Los estudiantes de Física y sus visiones acerca de la autoridad
por: Pierella, María Paula
Publicado: (2011) -
Do Professors Know How Their Students Learn? A Case Study on Implicit Theories of University Professors
por: Jiménez Ibáñez, José Raúl, et al.
Publicado: (2014)