Dialectics of teaching education and practice.: Theoretical-conceptual contributions of Pedagogy Education and the Psychodynamic of work.
The article proposes the revision of conceptual cores that have been structuring the field of teaching practice in recent decades, both in the implementation of teaching curriculum, and in the academic field of research. Given this theoretical scenario, it is proposed, then, to complement the develo...
Guardado en:
| Autor principal: | Bedacarratx, Valeria |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Cuyo, Facultad de Filosofía y Letras, Instituto de Ciencias de la Educación
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/5209 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
THE PLACE(NESSLESS) OF PEDAGOGY AND DIDACTICS IN THE TEACHER TRAINING
por: Araújo, Osmar Hélio, et al.
Publicado: (2017) -
Significado e sentido do trabalho docente
por: Basso,Itacy Salgado
Publicado: (1998) -
Políticas de formação para os cursos de pedagogia no Brasil : projetos em disputa
por: Schossler Sbardelotto, Vanice -
El espacio de las tutorías en la formación docente en ciencias antropológicas
por: Messina, Verónica, et al.
Publicado: (2016) -
El espacio de las tutorías en la formación docente en ciencias antropológicas
por: Messina, Verónica, et al.
Publicado: (2016)