Juan: a lagger? A case study about a student at National University of San Juan
Our main concern is to identify characteristics in the socio-educational traces of university students. The differences that lie behind the concepts of “Theoretical educational tracks” and “Real educational tracks” allow for deeper understanding of their experiences. Some backgrounds follow the mode...
Guardado en:
| Autor principal: | Filippa, Nelly |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Cuyo, Facultad de Filosofía y Letras, Instituto de Ciencias de la Educación
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/4950 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The offer of technological tertiary education in MERCOSUR: contributions from a collaborative research project
por: Briasco, Irma, et al.
Publicado: (2021) -
Las condiciones institucionales desde J. Ezpeleta: la propuesta para el cambio educativo en Educación Media Superior en México
por: Márquez Gutiérrez, Yoselin, et al.
Publicado: (2025) -
Peasant students in the National University of Cordoba. Reflections on social inequality and educational inclusion
por: Mercado, Roxana
Publicado: (2021) -
A CONSUMAÇÃO DO GOLPE E O MOVIMENTO ESTUDANTIL BAIANO CONTRA A DITADURA
por: Dias, José Alves
Publicado: (2014) -
A voz do usuário no sistema hospitalar: ouvidorias
por: Luiza Helena Pereira
Publicado: (2002)