Senses of teacher education in practice territories
The education of teachers is the subject that we deal with in our teaching labour and university investigation. In this article we focus on the education of university teachers for secondary school within the analysis of the case of the Faculty of Human Sciences, UNLPam (Santa Rosa headquarters). In...
Guardado en:
| Autor principal: | Di Franco, María Graciela |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Cuyo, Facultad de Filosofía y Letras, Instituto de Ciencias de la Educación
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/4947 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Critical views of the appropriation of the reflective practice in teacher education. A literature revision.
por: Bolivar Osorio, Rosa María
Publicado: (2021) -
COVID-19 and Higher Education: “management changes”
por: Santin, Silvina, et al.
Publicado: (2021) -
PRÁTICAS INTERDISCIPLINARES NO ENSINO PRIMÁRIO: CONCEPÇÕES DE PROFESSORES E FUTUROS PROFESSORES NO QUÉBEC
por: ANDERSON ARAÚJO-OLIVEIRA, et al.
Publicado: (2011) -
RESILIÊNCIA E PRÁTICA ESCOLAR: UMA REVISÃO CRÍTICA
por: Maria Cecilia de Souza Minayo, et al.
Publicado: (2013) -
El Trabajo de Campo en la formación de los profesores de Biología: una estrategia didáctica para mejorar la práctica docente
por: Legarralde, Teresa Inés, et al.
Publicado: (2009)