Communicative and participatory school family relationship.: Proposal from participatory action research.
Different perspectives and ways of directioning educational programs oriented towards the school-society relations have gained space in school work. Developed from the science of education, the diverse programs assume the school-family relationship with holistic, multilateral, and multidisciplinary...
Guardado en:
Autor principal: | Rojas Hernández, Belkis |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Universidad Nacional de Cuyo, Facultad de Filosofía y Letras, Instituto de Ciencias de la Educación
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/encuentroE/article/view/4310 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The identity of the teaching activity: building a participatory action research experience
por: Oudin, Alicia Mónica, et al.
Publicado: (2020) -
The configuration of our teaching work in pandemic times. : An experience of Participatory Action Research in the Province of Misiones
por: Oudin, Alicia Mónica, et al.
Publicado: (2021) -
Eje Temático 2. Innovaciones en las estrategias metodológicas
por: Menghini, Raúl (coord.)
Publicado: (2004) -
Eje Temático 2. Innovaciones en las estrategias metodológicas
por: Menghini, Raúl (coord.)
Publicado: (2018) -
O DOCENTE-PESQUISADOR: A INVESTIGAÇÃO-AÇÃO COMO UMA FORMA VÁLIDA DE GERAÇÃO DE CONHECIMENTOS
por: Anderson, Gary; Universidade de Nova Iorque (NYU), Estados Unidos, et al.
Publicado: (2016)