Dialogue of knowledge: a reflection on the use of psycho-active substances in childhood and youth Yanacona
The present narrative rescues an experience from the dialogue of knowledge carried out at the the Yachay Wasy Runa Yanakuna Ethnoeducational institution, Pachamama headquarters of the San José Indigenous Reserve, Yanacona ethnic group. Methodology: Systematization of experience as a process where in...
Guardado en:
| Autor principal: | Macías Alvear, Lina Yoreli |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Ciencias Políticas y Sociales
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/millca-digital/article/view/3260 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
A critical psycho-pedagogy situated in Latin America
por: Laino, Dora
Publicado: (2020) -
Consumo de sustancias psicoactivas en estudiantes de tercer año de medicina de una universidad Argentina
por: Leonangeli, S, et al.
Publicado: (2017) -
A dialogue: culture, language, and race
por: Freire, Paulo, et al.
Publicado: (2012) -
Oralidad y escritura en el diálogo platónico
por: Verano, Rodrigo -
Proyecto Huerta Urbana-Adulto Mayor: sistematización de experiencias sobre saberes y prácticas campesinas
por: Bravo Villanueva, Daniel Andrés, et al.
Publicado: (2022)