“Making” public university pandemic : Reflections about inequality based on teacher’s experience in the Universidad Nacional de San Juan
In a national and international context of health emergency that generated an atypical situation of simultaneous closure of all educational institutions, we are going through an extremely particular teaching experience: a forced migration towards virtuality full of uncertainty. In this scenario, the...
Guardado en:
| Autores principales: | Echegaray, María Carla, Merlo, Ivana del Valle, Wortman, Florencia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro de Investigaciones Interdisciplinarias de Filosofía en la Escuela (CIIFE)
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/saberesypracticas/article/view/4585 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Socio-educational trajectories of indigenous teachers of the Chaco center
por: Aliata, Soledad
Publicado: (2021) -
Socio-educational trajectories of indigenous teachers of the Chaco center
por: Aliata, Soledad
Publicado: (2021) -
Las influencias de los programas sociodeportivos en las trayectorias educativas y profesionales de sus participantes. Estudio de caso del Programa Social Mangueira en la ciudad de Río de Janeiro, Brasil (2010-2020)
por: Pimenta, Rogerio Da Costa -
Trayectorias socioeducativas de maestro/as indígenas del centro chaqueño
por: Aliata, Soledad
Publicado: (2021) -
Rethinking teaching in secondary education in the context of a pandemic in the province of La Pampa
por: Quipildor, Silvia Cristina, et al.
Publicado: (2021)