Interstices of experiences with pedagogical narratives and images in contexts of conflict: the fury in the words
Since 2013, we have been developing in the FPyCS, UNLP, a line of work within the Pedagogical Narratives Program of the Teaching Staff in Social Communication. Like any program, the training, extension and research that constitute its main axes are outlined in it. Training courses with scores for te...
Guardado en:
Autor principal: | Felli, María Susana |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Centro de Investigaciones Interdisciplinarias de Filosofía en la Escuela (CIIFE)
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/saberesypracticas/article/view/2192 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Intersticios de experiencias con narrativas pedagógicas e imágenes en contextos de conflictividad: la furia en lo decible
por: Felli, María Susana
Publicado: (2020) -
Watch-rewatch-transwatch: an approach to visual reasons of cinema, commented plan and other ways of looking at cinema in school
por: Fresquet, Adriana
Publicado: (2020) -
Aristóteles y Heidegger en torno a la función apofántica del lógos
por: De Blassi, Fernando Martín -
Aristóteles y Heidegger en torno a la función apofántica del lógos
por: De Blassi, Fernando Martín
Publicado: (2021) -
La revista <i>Utilísima</i> y las artes de la presentación
por: Pedroni, Juan Cruz
Publicado: (2014)