The languages of childhood in Spanish literature: presentation
The impossibility of writing childhood during childhood confronts us with a series of theoretical dilemas, specially when we find fictions that make childhood speak, despite those limits. Whether as a figuration, as an irruption, as a story of a beginning or as a laboratory, childhood is constructed...
Guardado en:
| Autores principales: | Fumis, Daniela, Prósperi, Germán Guillermo |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Filosofía y Letras, Universidad Nacional de Cuyo
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/boletingec/article/view/4375 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Imaginative childhood drawings in the poetry of Luis García Montero
por: Sierra, Gabriela
Publicado: (2020) -
Leaving childhood: García Lorca in New York and Havana
por: Prósperi, Germán Guillermo
Publicado: (2020) -
Tácticas de irrupción del movimiento <i>queer</i> en el espacio público
por: González Ceunink, Paula
Publicado: (2009) -
Niños escritos. Figuraciones de la niñez en la poesía española contemporánea: Fernando Beltrán y Luis García Montero
por: Sierra, Gabriela
Publicado: (2022) -
Virtual laboratories and training of educational agents: A literature review
por: Pulido-Lara, Ivonne Sanjuanita, et al.
Publicado: (2025)