Reading processes and teaching of the novel in the secondary school: custom, ups and downs and questions
This article shows an approach to the way in wich the genre of the novel is presented didactically in the curricular área of Language and Literature in the secondary school. For this, we focus on specific dimension: the approach and didactic strategies that are underneath in the "literature cla...
Guardado en:
Autor principal: | Breganni, Roberto A. |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Facultad de Filosofía y Letras, Universidad Nacional de Cuyo
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.uncu.edu.ar/ojs3/index.php/boletingec/article/view/1266 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Teaching economics in secondary schools in the City of Buenos Aires
por: Lo Cascio, Jorge
Publicado: (2022) -
Teaching economics in secondary schools in the City of Buenos Aires
por: Lo Cascio, Jorge
Publicado: (2022) -
La investigación de la enseñanza de la Educación Física : En búsqueda de la densidad en un campo complejo y acomplejado
por: Gómez, Raúl Horacio -
Una concepción metodológica de la práctica laboral con enfoque sistémico en las asignaturas integradoras de la carrera de contaduría pública de la Universidad Autónoma Tomás Frías (U.A.T.F.)
por: Terán Pareja, José A., et al.
Publicado: (2019) -
Reading and Comprehension at the Beginning of Secondary School: Contributions for Educational Guidanc
por: Zabaleta, Verónica, et al.
Publicado: (2017)