Evaluation of the effectiveness of virtual environments in a master in Peru
Face-to-face teaching does not satisfactorily meet the new educational demand, so different strategies and methods are used in e-learning. The level of basic theoretical knowledge of the Scientific Research Seminar subject was evaluated after applying a virtual learning environment to students from...
Guardado en:
| Autores principales: | Huambachano Coll Cardenas, Ana María, Flores Rosas, Valeriano Rubén, Berrocal Villegas, Salomón Marcos |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/29439 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Satisfacción de estudiantes del nivel medio en un curso de extensión preuniversitario virtual de la Facultad de Medicina de la UNNE 2021.
por: Andino, Gerardo, et al.
Publicado: (2023) -
Challenge of clinical teaching of surgery in virtual modality
por: Battisti, Eugenia
Publicado: (2020) -
Elementos de la plataforma y el aula virtual
por: Ahmad, Tamara, et al.
Publicado: (2023) -
Una utilización del aula virtual en Física I para Ingenierías
por: Alaniz Andrada, Horacio, et al.
Publicado: (2023) -
Using virtual learning environment in a call center for effective responses in COVID-19 pandemic context
por: Díaz, Francisco Javier, et al.
Publicado: (2020)