Webquest as an alternative for practical activities in Chemistry lessons
Traditionally practical activities in chemistry lessons were designed as lab work; today ICTs give us the possibility of such procedural activities using a computer and the Internet; thereby extending and strengthening the promotion of other procedures. In this article we will describe a strategy, t...
Guardado en:
| Autor principal: | Masullo, Marina |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2010
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/238 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Evaluación mediante "Diagramas V" para un trabajo de integración paleontológica (Escuela de Geología)
por: Mazzoni, Alejandra, et al.
Publicado: (2022) -
Evaluación mediante "Diagramas V" para un trabajo de integración paleontológica (Escuela de Geología)
por: Mazzoni, Alejandra, et al.
Publicado: (2022) -
Nuevas prácticas de laboratorio en la formación del docente de Física.
por: Guachún Lucero, Freddy Patricio
Publicado: (2022) -
The Gowin diagram improvement of experimental activities at scientific events
por: Xavier, Lucas Antonio, et al.
Publicado: (2023) -
Understanding and producing multimodal messages in Secondary School through webquest
por: Cad, Ana Cecilia, et al.
Publicado: (2022)